Heeft u na ontvangst van de bestelling besloten dat u het wil ruilen of terugsturen? Op basis van onze algemene voorwaarden heeft u met een particuliere bestelling recht om binnen 14 dagen uw lamp retour te sturen. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening, tenzij de lamp al beschadigd is bij ontvangst of u de lamp afgeeft bij ons kantoor in Utrecht. Nadat wij de lamp(en) zonder beschadigingen ontvangen hebben, storten wij het volledige bedrag van de lamp(en) op uw rekening terug. Op zakelijke bestellingen vervalt standaard het recht op retour, zie kopje ‘Zakelijke bestellingen retourneren?’ onderaan de pagina.

 

Heeft u een te retourneren product? Neem dan de onderstaande stappen:

  1. Meld de lamp die u wilt retouren bij LAMPGIGANT door een mail te sturen of door het invullen van het onderstaande contactformulier. Vermeldt hierbij uw ordernummer en het product dat u wilt retourneren.
  2. Verpak het product veilig in de originele verpakking en stuur hem op naar het afleveradres dat door ons per mail verstrekt wordt.
  3. Na ontvangst van het onbeschadigde product storten we het volledige bedrag van uw retour terug op uw rekening

 

Retour aanmelden

 

Mogen de bestelde producten terug?

U kunt het product altijd retour sturen. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

Producten die langer dan 14 dagen geleden zijn ontvangen

*Verpak de producten origineel en vooral veilig. Verpak geen lampen of onderdelen los in een doos zonder lege ruimtes op te vullen. Als lampen of (harde) onderdelen kunnen bewegen kunnen deze met vervoer beschadigingen oplopen.

 

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Na het aanmelden van jouw herroeping heb je 14 dagen de tijd om de producten bij ons te laten bezorgen. Het is aan te bevelen om dit snel te regelen zodat uw retour ook snel is afgehandeld.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan wordt het bedrag zo snel mogelijk teruggestort, uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van uw retour. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief eventuele verzendkosten.

 

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij u als klant, mits uw product al beschadigd is bij ontvangst. Naast retour sturen is het terugbrengen van de lamp bij ons in Utrecht ook mogelijk.

 

Zakelijke bestellingen retourneren?

Op zakelijke bestelling vervalt standaard het recht op retour. Wilt u een product zakelijk bestellen en heeft u enkele twijfels over het product? Neem dan vooraf telefonisch contact met ons op over de mogelijke afspraken die we kunnen maken voor bezichtiging / retour.