Verzending en bezorging

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op onze website staat bij elke lamp de levertermijn weergegeven. De lamp wordt binnen de gestelde aflevertermijn bij je afgeleverd. Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons doorlopend een update en een link om de bestelling te volgen.

Heb je de lamp uiterlijk voor een bepaalde datum nodig? Bijvoorbeeld op de volgende werkdag. Neem dan telefonisch contact op met 030 – 633 9653 om verzekerd te zijn van een snelle levering.

*Vanwege logistieke problemen bij onze vervoerder DPD kan het zijn dat uw pakket mogelijk later geleverd wordt. Onze excuses voor het ongemak.

Wordt er bezorgd op feestdagen?

Op de volgende dagen wordt er niet bezorgd:

Hemelvaart: donderdag 26 mei

2e Pinksterdag: maandag 6 juni

De bezorging vindt plaats op het eerst volgende bezorgmoment.

Verzendkosten

Voor een bestelling onder de € 50,- berekenen wij € 4,95 verzendkosten. Bij bestellingen boven de € 50,- is de verzending gratis.

Avondlevering

Wanneer jouw complete bestelling direct op voorraad is kan je kiezen voor avondlevering. Bij avondlevering wordt het pakket tussen 17.00 en 22.30 uur afgeleverd. Bestel je een product op voorraad vóór 12.00 uur? Dan kan het product dezelfde avond nog geleverd worden.

Pakketten die langer zijn dan 120 cm en/of buiten Nederland geleverd mogen worden komen in ons sorteerproces automatisch bij de pakketten voor de levering overdag (de volgende werkdag).

Informatie over de aflevering

Per product zie je de verwachte levertijd in dagen weergegeven. Deze werken we dagelijks bij en kan dus ook aanhouden worden als de verwachte levertijd.

Wanneer je meerdere artikelen bestelt waarbij verschillende levertijden staan aangegeven proberen we dit in 1 levering bij je te bezorgen. Wanneer de levertijd van 1 of meerdere producten van de bestelling te veel verschilt van elkaar dan leveren we de bestelling in 2 keer.

Nadat we jouw bestelling verzonden hebben ontvang je van ons de track&trace van de bestelling!

Niet thuis?

Is er op bepaalde dagen niemand thuis aanwezig? Dan kan je dit aangeven in het opmerkingen formulier tijdens het bestellen. Ook kan je tijdens het bestellen de gewenste dag van aflevering aangeven.

Ben je niet thuis op het moment van bezorgen?  De bezorger komt de volgende dag weer terug voor een tweede afleverpoging. Ook kan de bezorger het pakket bij de buren afleveren. Indien dit niet gewenst is, kan je dit aangeven in het opmerkingen formulier tijdens het bestellen.

Wanneer jouw pakket ergens anders is afgeleverd ontvang je een briefje in de brievenbus.

Je pakket ophalen?

Op afspraak kan je jouw pakket ophalen in ons magazijn in Veenendaal. Kies voor deze gratis levermethode 'Afhalen in Veenendaal' in je winkelmand. Je ontvangt per mail een bevestiging zodra je bestelling klaarligt.

Openingstijden magazijn:
Maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 17.00 uur.

Andere vraag?

Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.

  •  

Neem contact met ons op

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen en antwoorden? Neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier:

 

Contactgegevens

Van maandag t/m vrijdag zijn we tussen 09.00 en 17.00 ook telefonisch bereikbaar en via de chat. De chat vind je rechtsonderaan de pagina. Klik hier voor onze contactmogelijkheden.